Een makkelijke loslaatmethode leren?
Direct Toegang
X
Een makkelijke loslaatmethode leren?
50% Complete
Doe mee, test de loslaatmethode uit en ervaar de positieve resultaten!

Page content

Loslaten van je ex-geliefde

Loslaten van je ex-geliefde

Loslaten van je ex  kan wel wat tijd in beslag nemen, maar als je er de tijd voor wil nemen zul je bemerken dat je beeld ten opzichte van hem of haar snel zal bijkleuren in positief opzicht.

Wil je dat? Wil je dat beeld bijkleuren in iets positievers dan je nu denkt en voelt? Vaak heb ik gemerkt als personen dit aangaven dat ze eigenlijk van dat knagende rotgevoel af wilden zonder dat hun perspectief hoeft te veranderen.

Ze willen nog steeds van alles van hun ex vinden maar daar zelf niet de gevolgen van ondervinden. Maar dat is de reden dat ze zich zo voelen.  Die spanning die ze vasthouden en vast willen blijven houden zorgt ervoor dat ze niet loslaten.

Misschien heb je helemaal geen negatief gevoel aan je ex overgehouden maar wil je juist je ex terug en wil je van dat gevoel af. Mischien heb jij een andere reden, maar wat je reden ook is loslaten van je ex is super eenvoudig.

Dat wordt het pas voor jou als jij dat wilt loslaten. Als je er open voor staat ben je al over de helft. Er valt al een heleboel van je af want die spanning zit er nog maar je houdt het niet meer krampachtig tegen door er op te blijven focussen. Nu moet je alleen nog voor jezelf die onbewuste automatisme denkpatronen doorbreken.

Je hebt jezelf nu geprogrammeerd een bepaalde spanning aan te halen als je aan je ex denkt of mee geconfronteerd word.

Stel jezelf eens de vraag: Waarom doe ik dit? Dan komt er vanzelf een antwoord: “ want… en …. !” Als er een antwoord duidelijk naar voren komt ga je dat automatische patroon doorbreken door laag via de onderbuik uit te ademen.

Hoe laat je los? Loslaten van je ex doe je door er doorheen te ademen. Pak een timer en stel hem eens in op 1 minuut. Laat dat verankerde gevoel, die verankerde spanning eens rustig los. Focus op dat beeld van je ex om daarna helemaal uit te ademen via de onderbuik en laat je onderbuik helemaal inwaarts gaan. En weer opnieuw, 5 minuten lang.

Het inademen is niet belangrijk om je op te focussen. Je ademt vanzelf in als je dat beeld van je ex weer voor de geest haalt. Zorg er voor dat je wel helemaal blijft uitademen via de onderbuik en laat die onderbuik helemaal ingaan, telkens weer opnieuw.

Doe dit eens elke dag een keer voor jezelf. Moet je over een week eens kijken hoe je dan naar je ex kijkt. Kost je maar een paar minuten per dag en geeft geweldige resultaten. Loslaten van je ex is een hele knobbel omdat je heel dicht bij elkaar gestaan hebt en daardoor door de tijd heen heel veel emoties hebt opgeslagen door de momenten die je samen hebt meegemaakt.

Start de timer en succes!

    Comment Section

    0 reacties op “Loslaten van je ex-geliefde

    Plaats een reactie


    *